谢谢,我的家人

Wednesday, April 1, 2009
自己也很明白这一次真的是超烂...
就对不起自己,家人 !!!
当你们知道我的成绩时,每个都劝我,要我好好加油...
爸爸:他很担心我的未来,也期望我的志愿能达成...一直奔波!!!还叫我去补习。。。这次不是因为没补习,而是我真的没付出。。每天都叫我要努力,谢谢您啦!!!
妈妈:我知道您担心在心里,只是没说出口,
大姐:谢谢你打电话来鼓励我,叫我要快点醒过来,我会的!!!
二姐:虽然你没打电话来,但你在msn personal message 写的我都看到了,全部都是鼓励我的话
哥哥:人在外头了,还担心我,真感激你!!!还说回来时会教我...
这次全家人都非常担心我,希望我尽量读好书...
真的谢谢你们
thx, MY FAMILY!!!

3 comments:

  1. Syaoron said...

    + u lol sorry for cheating you. Wakakaka April fool ma.

    April 1, 2009 at 7:59 AM  

  2. bavelyn said...

    gambateh~ ^^

    April 4, 2009 at 11:28 PM  

  3. 劉としひろ Ryuu Toshihiro said...

    wow, u really love your family, that's good o~

    i juz dropping by, den saw ur bloggie bout ur family...

    its good when u have good relationship with ur family, they can offer good moral support~

    dun worry too much bout ur result la, ur parents and family all understand ma, as long as u put ur hard work in it lo~

    most important is dun FAIL urself...dun fail ur expectation..do better nex time lo

    anyway nice to meet u ba~

    April 10, 2009 at 5:12 AM  

Post a Comment